Внутрішній бренд - це ваш бренд для персоналу компанії. Саме він формує емоційну прив’язаність до організації, залученість, бажання працівників розділити цілі компанії. Завдяки сильному внутрішньому бренду хороші спеціалісти залишаються на довгий термін та викладаються для досягнення результатів.
Проведення такої оцінки потребує від HR-менеджера високої компетентності, досвіду та розуміння методик. Загалом це кропітка та енергозатратна робота, яка вимагає великої кількості часу та ресурсів. До того ж, на проведені дослідження робота не закінчується. Зібрану інформацію потрібно правильно проаналізувати, винести інсайти, виявити проблемі зони. Після цього розробити план для покращення ситуації на основі наявних даних.⠀
Якщо у вашої компанії є потреба в проведенні цієї роботи, з впевненістю звертайтеся в Joffer. Ми проведемо максимально повне дослідження, та допоможемо вам розв’язати проблеми.
Попіклуйтеся про ефективність ваших працівників.