Блог

Як вибрати рекрутингове агентство


Рекрутингове агентство - вірний друг і помічник, який допоможе підібрати колектив, оперативно знайти заміну “втраченому елементу”, запропонує справжнього спеціаліста, який буде відповідати запиту керівництва. Проте, залишається відкритим питання: “Як вибрати рекрутингове агентство, щоб воно не “вставило ніж в спину”?”.

За якими ознаками вибирати компанію?

Корректно підібране кадрове агентство здатне в майбутньому позбавити компанію від багатьох проблем. зв`язаних з підбором і адаптацією колективу. Проте легковажний підхід до вибору партнера призведе до фінансових і моральних втрат, а також до розчарування в агентствах в цілому. Щоб запобігти неприємним наслідкам, навчіться робити вибір правильно.

Об`єм не дорівнює якості

Як не дивно, в сучасному суспільстві все ще розвивається міфологія. Один з найпопулярніших міфів - чим більша компанія, тим краща якість послуг. Насправді, розміри компанії ніяк не гарантують той індивідуальний підхід, який необхідний при підборі персоналу. Тому перше, що вам потрібно зробити - позбавитись від стереотипів.

Важливо те, що всередині

Що найважливіше в рекрутинговому агентстві? - база працівників, готових стати частиною вашого колективу. При цьому не варто орієнтуватись на кількість людей в базі, адже для вас головне - їх професіональні навички. Зверніть увагу, чи відповідають запропоновані кандидати вашим вимогам і чи гідно вони оцінені. Адже якщо команда пропонує вам новачка з бажаною зарплатою професіонала, то швидше за все вона не зовсім знайома з ситуацією на ринку зайнятості.

Відмовтесь від спокуси слідувати за модними словами

Іноді агентство може запропонувати послуги, назва яких звучить максимально круто, наприклад - Headhanter`. Якщо ви чуєте подібні вирази, то постарайтеся впевнитись, що спеціаліст перед вами взагалі розуміє про що він говорить (самі можете перевірити значення слова в інтернеті). Адже вам важлива якість, а не прикривання за модними фразами.

Секрет і ще раз секрет

Якщо ви хочете працювати з професіональним агентством, не варто задавати запитань про їх технологію роботи, адже це прихована інформація, скажімо так - корпоративна таємниця. Якщо спеціаліст з задоволенням “відкриває всі карти”, то навряд чи він готовий втілити свої слова в реальність. Тому відповідь “технологія секретна” доволі корректна для професіонала.
Бізнес