Блог

Чому важливо розвивати співробітників і як робити це правильно

“Головна суперечність нашого часу: добре працювати ми ще не можемо, а багато заробляти ми вже хочемо” - сказав одного разу Стас Янковський.

Не зважаючи на те, що пройшли десятиліття відтоді, як його фраза набула крилатості, але й на сьогоднішній день змінилось небагато. І справді, погано заробляти ніхто не хоче, а добре працювати багато хто просто не вміє, і не тому, що вони не професіонали, а тому що трудова діяльність в будь-якій сфері сьогодні складається з великої кількості чинників, які мають тенденцію постійно змінюватись.

Щоб встигати за зовнішньою конкуренцією, необхідно знайти той вічний двигун, який буде штовхати всю команду вперед, і задавати тон руху. І знаєте, такий двигун існує - навчання! Лише безперервне навчання персоналу дозволить постійно розвивати ваш бізнес.


7 причин, чому варто розвивати персонал для тих, хто не може зважитись


  • Доповнення знаннями від споріднених сфер діяльності та професій.
  • Підвищення ефективності кожного працівника.
  • Відкриття нових горизонтів перед персоналом.
  • Можливість йти в ногу з конкурентами, які знаходяться на кілька щаблів вище за вас.
  • Об`єднання команди.
  • Можливість привнести в свій бізнес щось нове, адже підживлюючись новими знаннями, кожен член команди зможе запропонувати ефективні корективи.
  • Вам необхідно підготувати достойного керівника, який візьме на себе частину ваших зобов'язань.

Як проводити навчання



Якщо ви вже зважились на навчання персоналу, потрібно виробити систему проведення заходів, адже тут важливий коректний підхід. Одне заняття чи збори не зможуть принести бажаного результату. Систематичність, стратегія і якість - ось ваші “три кити”.

Ви можете використовувати два методи навчання:

  • Всередині компанії.
Даний метод передбачає інструктаж нових співробітників і систематичне введення їх в суть предмету навчання на протязі певного часу з послабленням “хватки”. також, якщо в вашій компанії кілька відділів, ви можете проводити певну ротацію для обмінювання досвідом між співробітниками.

Особливо це актуально для компаній, де існує конкретний взаємозв`язок між всіма підрозділами (наприклад в IT-сфері). Також ви можете проводити внутрішні лекції, і залучати співробітників в якості спікерів.

  • Зовнішнє навчання.
Мається на увазі організація курсів підвищення кваліфікації, участь колективу в конференціях, організація екскурсій на глобальні виробництва товару пов'язаного з вашою діяльністю (наприклад, якщо ви продаєте двері, кожному працівнику буде корисно дізнатися як вони виготовляються - це на підсвідомому рівні дозволяє краще зрозуміти суть продукту).

Розвивайте свій персонал, а він, в свою чергу, буде розвивати ваш бізнес. Бажаємо успіхів і нових досягнень на професійній ниві.
2020-02-27 20:08 Бізнес